Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Osobnostní a sociální rozvoj, aneb Strom, mozaika a vzducholoď |
Soják, Petr |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Pedagogická psychologie pro učitele: psychologie ve výchově a vzdělávání |
Jedlička, Richard, Jaroslav Koťa, Jan Slavík |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Pedagogika pro učitele |
Vališová,A., Kasíková,H. (eds.), autorský kolektiv Miroslav Bureš (et al.) |
2021 |
2., rozšíř |
Učitelé |
1 |
0 |
Přestaň prezentovat, začni vyprávět: storytelling - odliš se od ostatních |
Nevolová, Monika |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Psychický vývoj dítěte a výchova: jak porozumět socializačním obtížím |
Jedlička, Richard |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Psychologie učení: teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi |
Průcha, Jan |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele |
Švamberk Šauerová, Markéta |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Základní učebnice pedagogiky |
Dvořáková Markéta (et al.) |
2015 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu |
Valenta, Milan, Lenka Morávková Krejčová, Bibiána Hlebová a kolektiv |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
1001 her s knížkou: jak udělat z dítěte skutečného čtenáře |
Brasseur, Philippe |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |