Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Motivační rozhovory ve škole. |
ROLLNICK, Stephen, KAPLAN, Sebastian G. a RUTSCHMAN, Richard |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
1 |
Jak na ADHD a problémy s pozorností: praktické tipy pro každý den. |
WINTER, Britta |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Jak zvládnout stres za katedrou. |
BÁRTOVÁ, Zdenka |
2011 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Mé dítě má ADHD: jak s ním přežít. |
THOMPSON, Alison M. |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita: zápory i klady ADHD v dospělosti. |
ŽÁČKOVÁ, Hana a JUCOVIČOVÁ, Drahomíra |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Rozvoj učitele a péče o sebe |
JANDERKOVÁ, Dita |
2019 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami. |
KENDÍKOVÁ, Jitka |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Děti a problémy v chování: etopedie v praxi |
HUTYROVÁ, Miluše a kol. |
2019 |
|
Učitelé |
2 |
0 |
Žáci potřebují přemýšlet: co pro to mohou udělat jejich učitelé |
KREJČOVÁ, Lenka |
2013 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách |
SITNÁ, Dagmar |
2013 |
|
Učitelé |
1 |
0 |