Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita: zápory i klady ADHD v dospělosti. |
ŽÁČKOVÁ, Hana a JUCOVIČOVÁ, Drahomíra |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Rozvoj učitele a péče o sebe |
JANDERKOVÁ, Dita |
2019 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami. |
KENDÍKOVÁ, Jitka |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Děti a problémy v chování: etopedie v praxi |
HUTYROVÁ, Miluše a kol. |
2019 |
|
Učitelé |
2 |
0 |
Žáci potřebují přemýšlet: co pro to mohou udělat jejich učitelé |
KREJČOVÁ, Lenka |
2013 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách |
SITNÁ, Dagmar |
2013 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Cílená zpětná vazba: metody pro vedoucí skupin a učitele |
REITMAYEROVÁ, Eva a BROUMOVÁ, Věra |
2015 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Šest kroků ke zvládnutí ADHD: manuál pro rodiče i učitele |
LAVER-BRADBURY, Cathy a kol. |
2016 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Formativní hodnocení ve výuce |
STARÝ, Karel a kol. |
2016 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Jak se úspěšně učit s ADHD |
RIETZLER, Stefanie a GROLIMUND, Fabian |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |