Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Krizové situace ve škole: bezpečnostní problematika ve školní praxi |
Kovaříková, Miroslava |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Psychologie učení: teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi |
Průcha, Jan |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Respektovat a být respektován: cesta k sebeúctě a zodpovědnosti |
Nováčková, Jana a Dobromila Nevolová |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Učitelské vyhoření: proč vzniká a jak se proti němu bránit |
Smetáčková, Irena, Stanislav Štech, Ida Viktorová, Veronika Pavlas Martanová, Anna Páchová, Veronika Francová |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
44 aktivit pro děti s ADHD: podpora sebedůvěry, sociálních dovedností a sebekontroly |
Shapiro, Lawrence E. |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Úspěch pro každého žáka |
Pýchová, Silvie |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Čteme s porozuměním každý den, 5. třída |
Grayová, Amelia |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí: optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace |
Ficová, Lenka Theodora |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Psychologie učení: teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi |
Průcha, Jan |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu |
Valenta, Milan, Lenka Morávková Krejčová, Bibiána Hlebová a kolektiv |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |